lördag 26 januari 2013

Vad skall man ….

Ja vad skall man hitta på ..trist och grått ute idag .. inte alls som det var igår när man kunde få se dessa vackra frostklädde träd

isigt

Men idag ..är allt det borta och det blåsar ..vilket inte är så promenad vänligt…

Jag har tänkt flera gångar att gå ut på en kvällspromenad..än har det inte blivit av

Men en kvälls bild har jag fått ..när jag var på väg in ..nån stans : )

hväll

Nu får man se vad morgondagen har att bjuda på.

Snö ? ja risken finns

Alla bilder är fotat med min lilla Panasonic

Lättare att ha en sån i fickan och jag är nöjd med de bilder som den tar : )

Hoppas att ni har haft en bra dag : )

4 kommentarer:

  1. Ja vi hade mulet med idag...lite snålblåst när vi var ute o jobbade viltvård.
    Fina bilder du fick ändå....

    SvaraRadera
  2. Ja..jeg syns og bildene ble fine!!Naturlige:)))
    jeg er på nattevakt jeg og det blåser kaldt og surt hos oss!!Ønsker deg en fin søndag :)))

    SvaraRadera
  3. Ja, det började ju snöa redan igår...men det kom inte mycket! Tror det ska fortsätta vara mulet idag också, men det är ju inte såååå kallt!

    SvaraRadera
  4. Morgondagen är idag då... Och här snöar det lite lätt nu. Det är inte så kallt på termometern, men jag skulle tro att om man går ut så är det säkert ganska kallt iallafall!? <:-I Ska bli rejält blåsigt fram på dagen också, sägs det - så hoppas att träden står stadigt i marken, och inte trillar ner på våra elledningar!?!

    Trevlig söndag på dej!! :-)

    SvaraRadera