torsdag 27 februari 2014

fortfarande grått och trist…men det är i alla fall plusgrader..än :)

Ja nog är det grått ute..men jag är ändå ganska så nöjd..det är ju plus UTE : )

IMG_0068

Och så länge det är regndroppar och inte is som hänger där..så är jag nöjd : )

IMG_0075

Jag var ute och testade 50mm objektivet idag också,Det jag lärde mig idag var..det var väldigt noga hur långt/nära man stod ifrån motivet..i alla fall om man skulle fota små sakar.

IMG_0085

Men i stora drag är jag ganska nöd med det..än .

IMG_0086

Som man kan se .så var det inte bara grått..dimma var det också .men man kunde i alla fall se maken och valpen där framme : )

Ha en fin dag/kväll Ler)

3 kommentarer:

  1. Vi hade dimma idag med.
    Har du sett något av dina rävar???

    SvaraRadera
  2. Hej-Hej!

    Så kul att hitta några blogginlägg här igen - har saknat dem! :-) Men tack vare Facebook så vet jag ju iallafall hur du och maken och Gizmo har det. Kul att du har köpt ett nytt objektiv - jag håller tummarna för att fotolusten snart återkommer. Det har onekligen inte varit så roligt väder att fota i den här vintern... Men det blir förhoppningsvis bättre nu framöver med blommor i rabatterna och lite insekter mm igen. :-)

    Ha det fint!!! Kramar!!! :-)

    SvaraRadera
  3. Nydelige dråper i innlegget ditt!

    Min nye B&W Blog: http://hanshb.wordpress.com/

    SvaraRadera