torsdag 22 mars 2012

Fler vårtecken :)

Tänk att man kan bli så glad och lyrisk över att få se små kryp..och bin som flyger runt :)
Idag har varit otroligt..otroligt underbart väder...ingen promenad ..men runt omkring mig finns det fullt med liv och rörelse :)
Inför landning :)
Säker landning...ingen krasch.
 Och sen var det bara att suga i sig allt som fanns :)
Jag är otrolig glad över att jag har min lilla kamera nu ,så jag åtminstone kan få fota lite av allt detta som händer runt omkring oss nu :)

9 kommentarer:

  1. Ja nog är det härligt när insekterna vaknar till liv! Det får vi nog vänta på ett tag till, men idag såg jag iallafall mina första blommor :) Men vi har ännu en massa snö kvar...

    Jättefina bilder!!

    SvaraRadera
  2. great photo, smells like spring,fantastic!

    SvaraRadera
  3. Misunnelig på deg nå, - at våren er kommet sååå langt hos deg!
    Pene bilder!
    Ønsker deg en fin kveld!

    SvaraRadera
  4. Ja, så härliga bilder! Jag undrar om inte det är det allra bästa vårtecknet, när de flitiga bina kommer fram! Jag tycker det är så kul att studera dem!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Great photos Minnie, that little camera sure works well for you. We are getting snow here in Edmonton. Everything is looking white again.

    SvaraRadera
  6. Deilig med vårstemning og 16 grader i dag.

    SvaraRadera
  7. Ja våren är på stark frammarsch nu. Första tranorna avklarade precis som de första sånglärkorna. Gillar hur du försöker fånga våren på bild, och lyckas väldigt väl ...

    SvaraRadera
  8. Läckra bilder med småkryp och det med lilla kameran, superjobb ju...hoppas våren kommer överallt nu, det behövs.

    SvaraRadera
  9. Vakre bilder av bien og blomsten! =) Perfekt landing det der ser det ut til, men det var verre med deg.. men jammen er jeg også glad for at du har det lille kameraet, slik at du får tatt vårbilder! =)

    Håper du ikke har så mye smerter, og at du har det godt - etter forholdende.. Og du skal ikke tenke på å gi kommentarer tilbake, om du er sliten.. det forstår vi.

    Men jeg kommer innom deg likevel.. for å titte på dine bilder og se om du har det bra! :)

    Her hos oss har det vært en fin dag med sol og temperaturen var 17 pluss, men det var i SOLA!! hehe..

    Klemmer til deg vennen! :)

    SvaraRadera