fredag 6 april 2012

Gårdagens tur.

Igår hade vi fint väder.. under delar av dagen.. när solen var framme var det ganska skönt ute.. så jag frågade maken om vi skulle åka ut nån stans .. så man fick se annat än detta som är runt omkring en här hemma.
Så vi åkte till Mariebergskogen.
--
Och där hade de fått tillökning såg vi :)
De passade på att njuta av den lilla sol som kom fram och värmde ibland :)
Och nu är ju påsken snart här .. då är det dags att leta efter påskägg ;)
Jag har stängt av kommentar fältet..så det går inte att skriva någon kommentar hos mig just nu.. Det beror på att jag fortfarande inte är så bra i armen .. och självklart vill jag ju svara på alla kommentarer som jag får ..men armen vill inte riktig hänga med .. så kommentarsfältet får vara nedstängt några dagar :)
ha en fin fredag.. här snöar det för fullt.