fredag 19 november 2010

Lite…lite…SOL

Jag har precis kommit hem  ..har varit och handlat lite mer och tog även en tur till IKEA och gick runt och kollade lite..köpte inget där..hm.. det vill säga .. jag köpte middag  så nu slapp jag att gör mat idag Ler

DSC00997

på vägen hem såg jag att det fanns små .. små blåa fläckar på himlen .. det var ett bra tecken på att det kunde börja att spricka upp

Så om detta hållar isig .. kan det KANSKE bli en tur till Segerstad idag.. vill ju kolla hur alla mina djur har det där nu Ler Det var ett tag sedan man har varit där nu

5 kommentarer:

  1. Ni köpte efterrätt också! Får nog lov att prova en mjukglass där nån gång...jag har ju cykelavstånd! :) Jag fick tag på lite saker jag ville ha..men nån blå himmel har det inte blivit...

    SvaraRadera
  2. Åh! Tack Mimmi! :D Det gör mig så glad! Tack tack tack!

    Vilken klar och härlig bild du lagt upp! Jätte härlig verkligen!

    Ha en fin helg! Kram!

    SvaraRadera
  3. Det säger jag också, underbart härligt foto Du tagit.

    Kram Mi

    SvaraRadera