söndag 7 november 2010

Test på Animering

AnnaKK har gjort en animering.. jag som vill testa allt .. skulle förstås också testa detta. Jag har gjort detta förut ..men har inte fått det att funka på blogspot  .. utan då har jag varit tvungen att välja en bild som jag hade nån annan stan på webben och ta en genväg från den

MEN NU

Animation3

Har jag fått det att funka ..men jag har lagt upp den via Windows writer

Sen skall jag erkänna .. jag har inte använt samma program  utan jag har använt ett gammalt animerings program jag hade på datorn som heter Animation shop

8 kommentarer:

  1. Så stilig dette ble. Må jeg prøve en gang.
    Ha en fortsatt fin søndag:)
    Klemmer herfra:)

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev!
    "Hundra år" sedan jag testade att göra animeringar, bl a skulle vi göra trafikljus. *s* Testade lägga in en animerad bild tidigare, men den blev bara stilla i bloggen.

    SvaraRadera
  3. Mysig animering du har gjort och så söt Hackspetten är.
    jag har också Animation Shop på skivan med min äldre version Paint Shop Pro 9,
    men inte vågat installera animationsprogrammet eftersom Psp9 inte är helt komptatibelt med Vista.
    Men jag kan ändå använda mitt Psp som tur är.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Visst är det KUL när man får det att funka! :-D

    Minns att jag letade efter nåt gratis animeringsprogram på nätet för nåt år sen eller två, men lyckades inte hitta nåt då... Och i mitt gamla bildbehandlingsprogram gick det inte att göra animeringar. Så jag blev så himla glad när det visade sej vara "lätt som en plätt" i mitt nya program (Elements). :-)

    Nu försöker jag hitta roliga foton på ekorren som kan göra sej som animeringar... Så rätt vad det är kanske det flyger & far omkring ekorrar i hela bloggen hos mej!? ;-)

    SvaraRadera
  5. Stilig, men jeg blir litt surrete i hodet av å se på det lenge.

    SvaraRadera
  6. Gud som jeg skvatt her!! Jeg trodde det var noe feil med dataen, da bildet av hakkespetten "hoppet" haha!! Nå vet jeg bedre ;) er på et lite dypdykk i bloggen din, da det er så lenge siden jeg har vært her! Hvilke vakre bilder av fugler og natur! Og hjorten! :)

    SvaraRadera
  7. Stilig animasjon var dette!! :)

    SvaraRadera