onsdag 14 december 2011

Promenad….NIX..

JAG vill ut på promenad… visst ..jag kan gå ut i regn och blåst ..men så tokig är jag ändå inte, men nu behöver man lite ljus och lite frisk luft..och då menar jag inte den luften man får om man går i denna blåsten.

1

Då är det gott att tänka tillbaka till förre månaden..då var det sol och vindstilla.

Visst..det har vi haft i December också..men de dagar kan räknas på en hand…tror jag ; )

2

Lite snö här på backen .. det hade nog gett lite mer julstämning : )

Får se om man kan våga sig ut något idag.

Ha en bra dag alla ni därute i cyberrymden Ler

4 kommentarer:

  1. Jag har varit ute och blåst omkring ;) Medvind bort och motvind hem, som vanligt! Lite sol har visat sig också! Få se om du har vågat dig ut idag ;)

    SvaraRadera
  2. Ja här vill man inte heller gå ut...grått och trist, nästan all snö har tinat bort...Men du, man blir glad när man ser din headerbild, så vackert!

    SvaraRadera
  3. Här har det inte varit så-å-å blåsigt idag, även om det visst drog lite... Men det var inte iskalla vindar iallafall, så det gick an att gå en liten promenad. Men det är ju så MÖRKT!? Man vill ju inte gå runt i centrum och fota med blixt precis, menar jag - så de få foton som var med hem på minneskortet är förmodligen oskarpa på grund av alldeles för långa slutartider... <:-) (Har inte kollat dem än).

    Vad som var bra däremot var att jag lyckades få tag i en julklapp, så nu har man ett bekymmer mindre iallafall. Dock återstår ganska många liknande - jag tror jag faktiskt avskyr att köpa julklappar!? 8-X Stånk!

    Ha en mysig kväll! :-)

    SvaraRadera