lördag 11 december 2010

JAHA

DEt var en bra rubrik ..eller….

Nja  men den får duga i brist på annat Blinkar

DSC03034

Denna Kråka  önskade nog att den var på ett varmare ställe just nu

……

Jag skall iväg snart och möta upp en bekant som kanske skall flytta hit till Karlstad..Hon skall titta på en lägenhet här i närheten ,s¨då får man ju passa på att gå dit och hälsa på  när hon nu har kommit till stan.

DSC03097

Ingen sol nu…  lite var de tunder förmiddagen men nu är det mulet och grått…. Men vi har bara 5 minus ute Ler

Så jag får se om jag ta med kameran och fotar något på vägen.

Hoppas ni har en fin lördag Ler

7 kommentarer:

  1. fint med snön=)kul kika på lägenhet!
    kram=)

    SvaraRadera
  2. Flotte bilder.
    Været ser ut til å ligne det vi har fått her nå!
    Ha en flott lørdag!!

    SvaraRadera
  3. fina bilder,
    hoppas snön inte regnar bort läste på nån blogg att det spöregnande neråt i landet,
    det är så vackert nu även att det varit så kallt,
    kramen

    SvaraRadera
  4. Ibland är faktiskt det svåraste med att göra ett inlägg just att komma på en rubrik till det! Fniss!! :-)

    Tråkvädret här inbjöd inte till något fotograferande idag, men stämmer den väderleksprognos jag tittade på i eftermiddags så kan det bli perfekt väder för fågelfoto imorgon igen. Hoppas det!

    Krkåkor har jag dock inga här i trädgården, men igår såg jag några skator som satt i grantoppar en bit bort. De hade väl hoppats på att jag skulle gå in igen, så de kunde våga sej fram och sno maten för småfåglarna. >:-)

    Hoppas du och bekanten hade en trevlig eftermiddag, och att ni kanske även blir grannar framöver. :-)

    Ha en fin lördagkväll! :-)

    SvaraRadera
  5. Snøvær, og knapt nok lys ute i det hele tatt her i dag,..og da passer det fint å bruke tiden inne på vask og julebakst! :)

    Fine bilder..
    klem

    SvaraRadera
  6. Andra bilden var riktigt söt! :)
    Och så kall!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Oi så mange bilder du har tatt, og de er så vakre alle sammen! Det siste her er helt nydelig med snøen og solen i den.. ja og det er flott kontrast du har fått frem i bildet, mellom det grå og sollyset lenger opp her!

    Nyt dagen! :)

    SvaraRadera