måndag 26 juli 2010

Pang

Det är inte alltid frid och fröjd i Sannaskogen kan jag härmed tala om :)
Ibland kan man tro att man har hamnat mitt i ett krig
 Men det vet man ju att så är inte fallet ..då denna bild är från Sverige ;)
Men nog får man se lite udda saker även i Sannakogen
En sån har jag aldrig sett förut..Det var tydligen Ulrika Sjövall ..tror jag hon hette som tränade inför VM
Och fler åskådare finns ju ..även fyrfotade kan vara intresserat av att sitta på en trygg plats och kolla på allt .


7 kommentarer:

  1. Hej Mimmi ! Måste ju in och titta, Du och några till är flitiga med att få in nytt för varje dag. Jag har så många jag följer nu, så jag hinner inte skriva själv.Ändå blev det två ggr.idag.Men så slapp jag åka till X:et.Då går det bort så många timmar. Är räven riktig, ser nästan uppstoppad ut.Rådjur och kaniner är väl det som finns runt där jag bor.Bara mycket tidigt på morgonen kommer dom, hoppas de inte äter min majs jag satt på skoj.Finns på mobilbloggen http://thoerr499.blogspot.com/ kram Mi

    SvaraRadera
  2. Hehe...ÄR det verkligen en riktig räv? Eller en f.d. riktig räv? Å, nu var det ett tag sen jag var i Sanna..måste åka dit nån dag, det är ju så fint där. Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Så himla fina bilder du tar. Blir sugen på att ge mig ut och börja fotografera. Jag ska ta med mig Jimmy ut en dag och ta lite foton, det var länge sen jag använde kameran nu.
    Ha de så bra!
    Kram Sofia (Jimmys flickvän)

    SvaraRadera
  4. Härligt med ställen som där finns lite allt möjligt Mimmi.. Hade önskat mig de där smultronställena.. fint med räven som beskådar det hela..
    Nej, vi har inte haft regniga dagen idag.. men lördag, söndag var det riktigt blött.. idag har det varit en lagomdag.. riktigt härligt ute.. precis som jag vill ha det:)
    ha de gott kramiz

    SvaraRadera
  5. Ojdå, ja det ser nästan ut som om det vore krig. Tursamt nog har vi inget sånt. :)
    Härliga bilder, den sista är helt fantastisk. Undrar vad han sitter och filosoferar om.
    Hoppas att regnet upphör så att ni kan vara ute när ni får fint besök. :)
    Ha en finfin tisdag, Mimmi.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Men men men Mimmi! Hur bär du dig åt? Har du magnetiska krafter på skogens djur?
    Räven ser riktigt majestätisk ut :)

    SvaraRadera