torsdag 12 augusti 2010

En tur på stan

Det blev en tur till stan idag..Vi skulle kolla efter batteriladdare till makens kamera och ett extra batteri ...vi hade skickat efter det på nätet ..men det kom inte längre än till närmaste postkontor där  och sen hände inget mer ..
Så vi ville kolla om det gick att få tag på här .. och det gjorde det ...
Men vi ringde och pratade med Batteriexperten och de sa att de skulle skicka på nytt och denna gång skulle det då komma direkt i brevlådan...i morgon...vi får se om det gör det .. eller inte.
Denna är min lilla favorit varje gång jag går förbi den butik/affär..glasögon/..va den pingvin har med glasögon att göra ... tja .. det har jag ingen aning om förstås ..men gullig var det :D
här undrade jag om vi hade fått invasion från rymden...eller om det är det nya modet för att försöka att få tag på tjejer ;)
Och så en liten avslutning med en bild från Sanna skogen..... som vi faktiskt skall åka till NU :)

3 kommentarer:

  1. Vilka roliga modeller!! Man kan få syn på mycket kul på stan om man har ögonen med sig ;) Sol och måne ser det ut att vara! Jag vill ha en egen måne...som Ted sjöng :)

    SvaraRadera
  2. Hade det varit påsk hade man nog tagit de där gula och vita varelserna för en slags kycklingar!? :-D

    Hoppas det blev en trevlig (och motiv-rik!?) tripp till Sanna-skogen! :-)

    SvaraRadera
  3. Hoppas batteriet dyker upp :)
    De tycks ha fått en flicka på kroken ;)

    SvaraRadera