måndag 14 februari 2011

Gårdagen…

gårdagen var en riktig fin och solig dag  och som jag skrev då . så värmde solen ganska bra.. så det var underbart att gå ute .. det fattades bara en stol  som jag skulle kunde sätta mig på : )

DSC09328

Han såg ju inte speciell glad ut … ganska trött på vintern kanske !!

DSC09375

Det var mycket frost kvar på träden  och det var väldigt vackert att titta på .

DSC09464

Nu var det stora istappar överallt ..denna stod inte på detta viset när jag kom  utan jag ställde den på taket av det lilla “huset”

DSC09407

Blev det lite för mycket igår ? nog ser han ganska hängig ut .. och lite små sur … skulle jag också bli om någon kom och fotade mig när jag var “dagen efter”

IMG_2615

Och .. självklart måste man ha med ett hjärta när det är denna dagen

Alla hjärtans dag.

Naturen har själv gjort detta hjärta .. utan något hjälp från en människa : )

Ha en riktig mysig dag : )

10 kommentarer:

  1. Hängiga djuret kanske var med på min fest i lördags! Men så hängig var inte ens jag, trots att jag var uppe till ett!! :D Istappen är svårt att se hur stor den är på riktigt. Den skulle kunna vara 10 meter! Häftigt. Och hjärtat...härligt.

    SvaraRadera
  2. hehe ja lite hängig ser han ut;)
    ha en fin dag! 16- & sol här=)
    jag har alla hjärtans dag varje dag hehe..
    kram

    SvaraRadera
  3. Många konstiga figurer du träffar på! :)
    Så där fint väder hade då inte vi igår.

    Kul att du också hittat ett naturligt hjärta på dina turer! Fast var det inte ett hundspår där i framkanten? Kan det vara... hmm?
    I vilket fall som helst så: hoppas du får en hjärtetrevlig dag idag!!
    Tack för din kommentar hos mig!
    Kram Pia
    (Det var ett schemalagt inlägg från mig dagen till ära! :)

    SvaraRadera
  4. Vilka festliga snöfigurer du bjuder på - inte minst den som är "dagen efter"! :-D

    Ja, idag borde man kanske knata ut i skogen och leta efter naturliga hjärtan, dagen till ära, men jag måste säga att vädret här idag inbjuder inte det minsta till det. Grått och trist ljus, och det blåser iskallt.

    Så jag roar mej nog med fotona jag tog i helgen istället. Har ju inte hunnit visa så många av dem på bloggen än ju, och ska det över huvudtaget bli av så får man ju skynda sej innan man har tagit 500 nya foton! ;-)

    Ha en fin alla hjärtans dag! :-)

    SvaraRadera
  5. härliga soliga bilder :) vi har också sol idag med blå himmel och det snöar! -15 visade tempen på när jag klev upp så vädret är lite konstigt här.

    finurliga saker du hittar,, dom har både ögon och hatt :)

    ha en fin alla hjärtans dag

    SvaraRadera
  6. Du ser så mye rart på turene dine!
    Flott å ha med seg øynene og kreativitet forsterker jo et inntrykk!
    Ønsker deg en flott valentinsdag!

    SvaraRadera
  7. Artige figurer du finner på din vei Mimmi:)
    Ser fortsatt kaldt ut hos deg. Her har det vært 6-7 minus og sterk vind i dag. Ingen tur ute, men mulig det blir i morgen.
    Ha en fin valentinskveld:)
    Klemmer herfra.

    SvaraRadera
  8. Haha ,hängiga gubben var bra ,nu har du chansen att titta på nya figurer hos mig vi är mera romantiska idag ,hjärtekramar Nette

    SvaraRadera
  9. En mysig allahjärtans kväll önskar jag dej ,oroligt vackra bilder men idag var det sånt där äckligt väder!brrr

    SvaraRadera
  10. Jätte-fina bilder som vanlig och roliga...älskar din fantasi.
    Undrar vad det är för kryp på översta bilden :-)
    och figuren som ligger på grässtråna och verkligen ser hängig ut :-)
    och så vackert med de frostklädda träden, istappen och hjärtat
    en stor Alla hjärtans dag kram

    SvaraRadera