tisdag 15 februari 2011

Vad händer idag…

Har ingen aning .. grått .. kallt…. finns det så mycket som kan hända ?

Ja det är klart .. man kan ju få full snöstorm ..men det betackar jag mig för .. vi har inte plats för mer snö på vår lilla tomt ..staketet går snart isär…

1

Denna bild tog jag när vi var i Mariebergskogen… jag får lite Flashback på hur det såg ut när jag var barn : )

2

Här försökte jag fota i några av de akvarium de har inne i fågelhuset.

En mal ..man sen vet jag inte ett dugg mer ..

3

Detta var för nästan en vecka sidan .. nu kan man inte se denna gångstig mer för snö.

4

Och man kan ju hitta mycket när man är ute på promenad .. här hittade jag en Vråk som hade det varmt och skönt där inne …Maken talade om att det hade varit en väldig gammal vråk .. så det under lättade  med tanke på att den var uppstoppat.

Ja nu får man se vad som händer idag …kommer min lilla Ekorre som vanligt .. eller .. nu har den i alla fall varit här var enda dag ..men igår .. ja då håll den på att lura mig .. för då kom den redan halv nio .. tur att maken var uppe.. så han fick mig ur sängen : )

4 kommentarer:

  1. Här är det -7 grader och det snöar lite. Var tog våren vägen? Ha en fin dag nu !

    SvaraRadera
  2. En mal ser jag också att det är, men det finns ju så oändligt många fisksorter...inte lätt att hålla reda på alla! En blek sol ser jag just nu...ingen snöstorm i sikte i alla fall.

    SvaraRadera
  3. Hej Mimmi!
    Här serveras det fina bilder på rad!!
    Snöstorm (?) nej, blå himmel och strålande vinterväder med -25 i luften. Hur skulle det passa?

    Men...går lite halvfart för tillfället!
    Kram /Bea

    SvaraRadera
  4. hoppas du får en bra dag nu=)här e d 11- lagomt..ska ut me systers hund sen iaf å få luft.kram

    SvaraRadera