lördag 19 februari 2011

Uppe med tuppen

Om jag hade haft en tupp..men nu har jag som tur är inte det .. för jag har ingen lust att bli väckt av en sån varje morgon förstås : )

Men jag var pigg och kunde inte somna om .. så till slut gick jag upp .. då var klockan 7 PÅ MORGONEN

IMG_3361

Kanske är det för att man har haft lite för mycket fantasi ?

IMG_3356

Nja.. det kan det väl ändå inte vara….eller…

IMG_3349

Nog för att man känner sig uttittat när man är på promenad…

När man har lärt sig en ny sak .. håller man ju på med det ett tag och så har det nu blivit här … att använda Photoshop och filtret ..variationer..det var ganska roligt .. då man nu kunde få lite mer färg på snön : )

Sol idag ..men kallt … jag väntar på att solen skall värma upp lite mer ute .. så får man se om man går ut och letar färggranna snö odjur

För det är snart de enda motiv som man kan hitta ute nu .

6 kommentarer:

  1. Men snart blir det lite andra (o)djur att leta efter ute! Bara den här hiskeliga kylan ger sig av...och med den snödjuren ;)

    SvaraRadera
  2. Ett bra sätt att börja dagen på. Lite kul bilder med härliga färger. 10- i morse men nu lyser solen så det blir nog en promenad idag nu när förkylningen börjar ge med sig.Ha de gott. Kram. Anita

    SvaraRadera
  3. d va tidigt du vakna=)
    mm kallt!!20- men sol men den värmer ju ej hihi
    kram ha en bra dag

    SvaraRadera
  4. nu är man snart varm..varit ute å håret blev ju till is typ hehe.ush!!!kram

    SvaraRadera
  5. ojoj, ja det är ju tur att snön är till någon nytta. Men du gav mig ju ett gott skratt i alla fall. För mig blev det visst en chock att komma hem igen. :( Vill inte ens plåta snön fast solen sken.

    SvaraRadera