torsdag 3 februari 2011

NF Makro

Idag blir det lite annorlunda makro bilder

DSC07835

Denna söta lilla snö valp hittade jag på min promenad idag .. och jag skall erkänna… jag blev lite sorgsen när jag visste att den snart skulle vara borta ..men jag får ju trösta mig med att jag i alla fall har en bild på valpen .. som minne ; )

Sen …ja… precis som vanligt….

DSC07804

Kan jag inte låta bli att lägga upp en bild på ekorren som var här idag igen… jag har full zoom på den  250mm

Fler makro bilder hittar ni hos NF

11 kommentarer:

  1. Men jag tycker den övre bilden är en ekorre också! ;) Fast en albino... :D Tur att jag kan få se ekorrar här, för hos mig lyser de med sin frånvaro. Men jag kunde sitta på balkongen en lång stund idag med kaffekoppen!

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken söt liten snövalp! :) Tänk vad man kan hitta ändå! Ekorren var ju också söt, precis som den brukar!
    I vår buske hänger äpplena obegagnade! Ingen vill ha dem!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Såååå fina bilder båda två!
    Snövalpen jättegullig och ekorren bedårande söt :)
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder på snövalpen (den första jag sett!). Ekorren är också helt bedårande. Fint fångat Mimmi!

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder, Mimmi. Du är expert på att hitta söta snödjur på dina promenader. :)
    Ha en fin kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Sol idag med ser jag = GRRR , vad avis jag blir !!!
    Söt snövalp o ändå sötare Ekorre :)

    SvaraRadera
  7. Valp var det första jag tänkte på innan jag läst texten. Tyvärr smälter den bort men du har ju sparat med din bild. Ha de gott. Kram. Anita

    SvaraRadera
  8. Flott snøvalp, kanskje vi skal gå ut å lage en snøhund som hunden kan leke med.

    SvaraRadera
  9. Oisann.. her var mange fine innlegg jeg har gått glipp av.. Nydelig bilde det av ekornet!! :)

    SvaraRadera
  10. Snövalp, ja det var en annorlunda skapelse :) Snyggt fångad ekorre.

    SvaraRadera
  11. Hahaha! Underbara och roliga bilder!
    Mvh Halina

    SvaraRadera